Yle Teksti-TV | Sivu 872.1
VIIKKOMAKASIINI Kuluttajavinkki Reklamointi hotellimajoituksesta Olet varannut hotellin matkailu- sivustolta, mutta paikan päällä odottaa eri majoitus kuin kuvissa. Tee heti paikan päällä reklamaatio majoituksen myyneelle yritykselle. Jos majoitusliike ei korjaa puutteita tai jos puute on sellainen, ettei sitä voi korjata, voidaan tilanne hyvittää vir- hettä vastaavalla hinnanalennuksella. Jos puute on merkittävä, voi sopimuksen purku olla mahdollista.Tietyissä tilan- teissa majoitusliikkeeltä voi myös vaa- tia vahingonkorvausta. Lisää: www.kkv.fi -> Kuluttaja-asiat -> Verkkokauppa -> Usein kysyttyä verkko- ostamisesta Lähde: Kilpailu- ja kuluttajavirasto
Alasivut: 1
Kotimaa | Ulkomaat | Talous | Urheilu | Svenska sidor | Teksti-TV | Yle.fi | Yle Uutiset
Kuvaversio | Palautetta Teksti-TV:lle | Tietoja Teksti-TV:stä