Yle Teksti-TV | Sivu 873.1
VIIKKOMAKASIINI 1/1 Kuluttajakysymys Mainoksen virheen hyvittäminen? Jos mainos sisälsi virheellistä tietoa ja tämän vuoksi teit turhan kauppareissun, voit vaatia hyvi- tystä esimerkiksi turhan kauppa- reissun aiheuttamista kuluista. Et voi vaatia korvauksia mielipahasta tai harmista. Mainostajan mahdollista huolellisuutta ei ole tarpeen selvittää erikseen. Jos tarjoustuote varotoimista huoli- matta loppuu tarjouksen kestoaikana, myyjän on varauduttava hyvittämään kuluttajalle aiheutunut haitta. Lisää: www.kkv.fi -> Kuluttaja-asiat -> Markkinointi, alennukset ja hinnan ilmoittaminen Lähde: Kilpailu- ja kuluttajavirasto
Alasivut: 1
Kotimaa | Ulkomaat | Talous | Urheilu | Svenska sidor | Teksti-TV | Yle.fi | Yle Uutiset
Kuvaversio | Palautetta Teksti-TV:lle | Tietoja Teksti-TV:stä