Yle Teksti-TV | Sivu 873.1
VIIKKOMAKASIINI 1/2 Kuluttajakysymys Miten reklamoin huijauksesta? Jos olet tilannut verkkokaupasta, tiliäsi on veloitettu, mutta ti- laustasi ei toimiteta, toimi näin: - Reklamoi veloituksen tehnyttä yritys- tä kirjallisesti ja vaadi palautusta. - Jos olet maksanut pankkikortilla, ota yhteys pankkiin. Pankilta voi vaatia palautusta, jos se on korttiehdoissaan tai muutoin tähän sitoutunut. - Jos maksoit luottokortilla, ota yhteys luotonantajaan. Sen tulee pa- lauttaa veloitettu summa. Kuukauden kuluttajasivut s. 870 >>>
Alasivut: 1, 2
Kotimaa | Ulkomaat | Talous | Urheilu | Svenska sidor | Teksti-TV | Yle.fi | Yle Uutiset
Kuvaversio | Palautetta Teksti-TV:lle | Tietoja Teksti-TV:stä