Yle Teksti-TV | Sivu 861.1
VIIKKOMAKASIINI Kuluttajakysymys Saako mielipahasta hyvitystä? Jos majoitusliike ei korjaa puut- teita tai jos puute on sellainen, ettei sitä voi korjata, voidaan tilanne hyvittää virhettä vastaa- valla hinnanalennuksella. Jos puute on merkittävä, voi sopimuksen purku olla mahdollista. Tietyissä tilanteissa majoitusliikkeel- tä voi myös vaatia vahingonkorvausta. Mielipahasta ja harmista ei voi saada hyvitystä. Lisää: www.kkv.fi -> Kuluttaja- asiat -> Matkustaminen ja majoitukset -> Majoituspalvelut Lue myös s. 862 Lähde: Kilpailu- ja kuluttajavirasto
Alasivut: 1
Kotimaa | Ulkomaat | Talous | Urheilu | Svenska sidor | Teksti-TV | Yle.fi | Yle Uutiset
Kuvaversio | Palautetta Teksti-TV:lle | Tietoja Teksti-TV:stä